خبرهای داغ:

تجهیز ماموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، ۳۹ نفر از مأموران جمع آوری صدقات خانگی در سطح استان به دستگاه‌های پوز اندرویدی مجهز شدند.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۴۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تجهیز ماموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسن ویلان، اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری و کاهش پول نقد در بین مردم، تصریح کرد: طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی در استان سمنان اجر ا. شد.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تداوم شیوع بیماری کرونا پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی یکی از روش‌های موثر جلوگیری از حذف پول فیزیکی است.
ویلان با اشاره به کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه اجرایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان تصریج کرد: حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این طرح است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه نیرو‌های تخلیه گر صندوق‌های صدقات خانگی به دستگاه کارت‌خوان سیار (pos اندرویدی) مجهز شده‌اند و هنگام مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به‌صورت آنی صادر و به مشترکین تحویل می‌دهند و هم‌زمان پیامک مبلغ واریزی نیز برای آن‌ها ارسال می‌شود، تصریح کرد: در استان سمنان در رسید الکترونیکی چاپی، نام کمیته امداد شهرستان مورد نظر و شماره تماس ادراه در ج. شده تا در صورت لزوم فرد نیکوکار از صحت و سقم مامور حاضر را بررسی کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی سامانه تلفن گویا برای پرداخت صدقه در استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح در گام اول در شهرستان‌های سمنان مهدیشهر و سخه اجرا می‌شود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها