خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد

۱۵ تا ۲۱ آذر هفته اختصاصی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) گفت: امسال همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس ویژه برنامه‌های گرامیداشت این مهم از ابتدا تا پایان سال برگزار می شود که ۱۵ تا ۲۱ آذر هفته اختصاصی خراسان‌ جنوبی در گرامیداشت دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۵۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در دیدار با دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: سال ۹۹ مقارن شده با چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در همین راستا از سوم خرداد تا پایان سال ویژه برنامه‌هایی برای گرامیداشت این مهم پیش‌بینی و در حال اجرا است.

وی گفت: ویروس منحوس کرونا مانع برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های کلان مردمی و نظامی شد، اما کار‌های فکری، فرهنگی و هنری و در قالب فضای مجازی اجرا و در حال اجرا است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: همه استان‌ها علاوه بر عناوین عمومی هفته‌های دفاع مقدس یک مقطعی را برای خودشان انتخاب کردند که در استان خراسان‌جنوبی هم با بررسی‌های انجام شده در آغاز سال به چند دلیل این هفته را هفته اختصاصی استان خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب کردیم.

 وی با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۱ آذر به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شده، اضافه کرد: برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در سال ۹۷ حضور یگان‌ها و گردان‌های نظامی و مردمی از بیرجند و قاین در عملیت والفجر ۹ و آغاز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت شهید مفتح را دلایل این انتخاب است.
 
سردار قاسمی از اجرای طرح محله‌محور شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان خبر داد، گفت: بسیج و سپاه با همه توان پای کار آمده و جلسات زیادی با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مجموعه‌های غیر سپاه برگزار کرده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: برای مراسم گرامیداشت سالگرد شهید «قاسم سلیمانی» ستاد تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است لذا امیدواریم ویژه برنامه‌هایی در خور شأن این شهید بزرگوار در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز گام سوم نهضت مؤمنانه در استان، اظهار داشت: مرحله اول گام سوم رزمایش آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد، همچنین مرحله دوم از گام سوم نیز از اول دی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها