خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت : دندانپزشک قلابی توسط پلیس ملایر شناسائی و به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۹۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
معرفی دندانپزشک قلابی توسط پلیس ملایر به مراجع قضاییسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مامورین کلانتری ۱۳ ولیعصر (عج)  در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که بلافاصله با بررسی دقیق‌تر مشاهده می‌کنند که راننده این خودرو به صورت کاملاً غیربهداشتی و با تجهیزات دندانپزشکی در حال کشیدن دندان فردی است.

وی با اشاره به غیرقانونی بودن این اقدام و شرایط پر خطر شیوع ویروس کرونا، افزود: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی، این فرد دستگیر و ضمن کشف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی فاقد مجوز قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به هوشمندی گشت پلیس در برخورد با جرائم، افزود: احترام به قانون موجب امنیت و سلامت افراد جامعه و افزایش بازدارندگی در برابر هر نوع نا امنی در زندگی است.

*کشف ۵ تن شیره تقلبی در ملایر

وی بیان داشت: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر فروش شیره تقلبی و غیر بهداشتی توسط فردی در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

سلگی افزود: با اعزام اکیپی مشترک از ماموران شبکه بهداشت و درمان و با حضور ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در بازرسی از این مکان، تعدادی گالن و ظروف بسته بندی، یک تن و ۳۲۰ کیلوگرم شکر و ۵ تن شیره تقلبی و غیر بهداشتی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

وی با اشاره به لزوم رعایت مجوز‌های بهداشتی و قانونی به منظور تهیه مواد غذایی در شرایطی که بهداشت از هر زمان دیگر باید بیشتر و دقیق‌تر رعایت شود، گفت: با تشکیل پرونده قضایی این واحد صنفی پلمب شد.

*دستگیری ۲ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر گفت: ماموران پاسگاه انوج شهرستان ملایر نیز حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، این وسیله تقلیه متوقف و دو نفر دستگیر شدند.

سلگی بیان داشت: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد، متهمان سابقه‌دار و در صدد سرقت از یک منزل بودند که توسط ماموران این پاسگاه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده، به دو فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان بر حضور موثر گشت‌های انتظامی و توسعه اجرای طرح‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از وقوع انواع سرقت ها، تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات