خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی در جلسه ستاد کرونای گلستان :سازمان بسیج تفاهم نامه را با وزارت بهداشت امضا کرده و قرارگاه‌های طرح شهید سلیمانی در استان‌ها شکل گرفته است که سپاه و بسیج به عنوان عوامل اجرایی آن هستند.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۴۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از گرگان؛سردار علی ملک شاهکوهی در جلسه ستاد کرونای گلستان بیان کرد : سازمان بسیج تفاهم نامه را با وزارت بهداشت امضا کرده و قرارگاه‌های طرح شهید سلیمانی در استان‌ها شکل گرفته است که سپاه و بسیج به عنوان عوامل اجرایی آن هستند.


ملک شاهکوهی اظهارداشت: ما باید به سراغ ویروس کرونا رفته و تدابیر لازم را برای حمایت و پیشگیری انجام دهیم و نگذاریم که ویروس سراغ ما بیاید تا زنجیره انتقال را قطع کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گفت: اطلاع رسانی در زمینه این طرح کم است و باید اقدامات لازم در خصوص شناساندن آن به مردم صورت گیرد.در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، گلستان به ۹۲۱ بلوک تقسیم بندی شده و ۵۰۰ مکان برای استقرار تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

وی درپایان عنوان کرد: تاکنون هزار و ۷۰۵ تیم در این طرح سازماندهی شده که سه هزار و ۲۵۷ نفر را شامل می‌شوند. ۲۵۶ جلسه در راستای اجرای این طرح در سطح معاونان و مراکز بهداشت تشکیل شده و هزار و ۲۵۶ بازدید هم برای راستی‌آزمایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها