خبرهای داغ:
دبیر اجرایی رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ تیپ انصارالحسین (ع) همدان خبر داد

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گردان رزمی جهادی ۱۶۶ امام حسین(ع) همدان

دبیر اجرایی رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ تیپ انصارالحسین (ع) همدان از اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) همدان به یاد شهید «فخری‌زاده» از ۱۵ آذر ماه به مدت ۱۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۶۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گردان رزمی جهادی ۱۶۶ امام حسین(ع) همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی زهره‌وند در نشست خبری چهارمین رزمایش کمک مومنانه و احسان و همدلی گردان رزمی جهادی ۱۶۶ امام حسین (ع) تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی بسیجیان گردان ۱۶۶ تیپ انصارالحسین (ع) بر خود واجب دانست که این فرمان را اجرایی کند و در این راستا با هماهنگی شهرداری و مجموعه ستاد اجرای فرمان امام (ره) ستاد رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایشبه یاد شهید «فخری‌زاده» از ۱۵ آذر ماه شروع و تا ۱۰ روز ادامه دارد، گفت: گام اول رزمایش شناسایی افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در مناطق کم برخوردار شهر همدان است.

دبیر اجرایی رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ تیپ انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه گام دوم رزمایش آگاه‌سازی عمومی پیشگیری در مقابله کرونا در سطح شهر و استان همدان است، افزود: در این گام با هماهنگی‌های انجام شده برای افراد بین ۱۵ تا ۶۰ سال پیامک‌هایی با محتوای رعایت کردن بهداشت ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهارمین مرحله کمک مومنانه بنر‌هایی با پیام‌های بهداشتی در سطح شهر همدان نصب می‌شود، گفت: پخش تیزر از شبکه استانی همدان از دیگر برنامه‌ها است.

زهره‌وند با بیان اینکه نصب پوستر‌های رنگی در مراکز پرتردد مانند فروشگاه‌ها و جا‌های شلوغ گام بعدی رزمایش است، عنوان کرد: همراه با بسته‌های آماده شده برای توزیع در مناطق کم برخوردار بروشور پیام‌های بهداشتی نیز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای انجام غربالگری در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به بسیجیان سپاه ناحیه همدان کمک می‌شود، گفت: در این رزمایش در قالب امر به معروف ۲۰۰ تیم دو نفره در سطح شهر ماسک توزیع می‌کنند.

دبیر اجرایی رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ تیپ انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در این طرح از کادر درمان تجلیل خواهد شد، گفت: گروه سرود در محوطه باز بیمارستان‌ها نیز برای روحیه دادن به کادر درمان سرود همگانی اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اهدا و اجرای نذر خون طی این دهه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در مناطق شلوغ و پرتردد مانند چاپارخانه، سرگذر و ... ضدعفونی کردن محیط را خواهیم داشت و توزیع ژل‌های یک نفره و ماسک در سطح شهر از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات