خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای رزمایش کمک مومنانه گردان امام حسین(ع) همدان به یاد شهید«فخری‌زاده»/غربالگری سلامت توسط بسیجیان

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه گردان امام حسین (ع) همدان به یاد شهید «فخری‌زاده» به مدت ۱۰ روز در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۷۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه گردان امام حسین(ع) همدان به یاد شهید «فخری‌زاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار، ولی بهاریان در نشست خبری چهارمین رزمایش کمک مومنانه گردان ۱۶۶ امام حسین (ع) تیپ انصارالحسین (ع) همدان به یاد شهید «فخری‌زاده» اظهار داشت: بعد از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا ورود پیدا کند، همه دست به دست هم اقداماتی را انجام دادیم و تیپ انصارالحسین (ع) بر اساس وظیفه و توانمندی که دارد با همکاری ادارات و سازمان‌ها توانست کمک‌ها را جمع‌آوری کند و در این راستا گام‌هایی بردارد.

وی با بیان اینکه این رزمایش به نام رزمایش بزرگ دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» از امروز آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه دارد، گفت: این رزمایش با مشارکت ادارات و سازمان‌های همدان در ۱۰ گام انجام می‌شود.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این رزمایش چهارمین مرحله است، گفت: گردان‌های امام حسین (ع) در مجموع شهرستان‌ها برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند و مقرر شد این برنامه به صورت منسجم در ۱۰ مرحله انجام شود.

وی افزود: با نصب بنر و پوستر در مجامع عمومی در راستای آگاه‌سازی عمومی گام برداشته و غربالگری سلامت توسط تیم‌های آموزش دیده با هماهنگی سپاه ناحیه همدان و مراکز بهداشت اجرا می‌شود.

سردار بهاریان با بیان اینکه پویش اهدای ماسک نیز برای افرادی که شاید به علت عدم آگاهی از ماسک استفاده نمی‌کنند، اجرا خواهد شد، گفت: این طرح در سطح شهر در راستای امر به معروف و تذکر جدی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر بر اساس دستورالعمل مرکز بهداشت و ستاد کرونا در مناطق مورد نیاز انجام خواهد شد، گفت: رزمایش کمک مومنانه و تحویل بسته‌های معیشتی در سالن انقلاب با سازماندهی مشخص در روز ۲۰ آذر برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بسته‌های لوازم التحریر نیز بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود، گفت: تجلیل از کادر درمان بخش کرونایی بیمارستان بعثت و سینا نیز از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

وی با بیان اینکه اهدا خون با توجه به نیاز سازمان خون استان تا پایان سال انجام خواهد شد، عنوان کرد: تاکنون تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و حدود ۸ هزار بسته بهداشتی و تعداد ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در نظر گرفته شده است.

سردار بهاریان خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه بیش از ۳ میلیارد تومان از بسیج و ادارات و یک میلیارد تومان از کارکنان داخلی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار