خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تأکید کرد

فعال کردن گشت‌های رضویون در محله‌ها با پشتیبانی نیروی انتظامی

جانشین انتظامی شهرستان فامنین بر فعال کردن گشت‌های رضویون در محله‌ها با پشتیبانی انتظامی شهرستان تاکید کرد و گفت: با همکاری گشت رضویون می‌توان از وقوع جرایم از قبیل سرقت در محله‌ها پیشگیری به عمل آورد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۹۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

فعال کردن گشت‌های رضویون در محله‌ها با پشتیبانی نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سرهنگ بیاتی در نشست صمیمی با اعضای بسیج مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان فامنین با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود از جمله اعتیاد بیان داشت: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر زیان‌های جدی و خطرناک جسمی که به دنبال دارد با مسایل اجتماعی- اقتصادی گسترده‌ای از قبیل جنایت و قانون شکنی همراه است.

وی افزود: پیشگیری موثر از این مسئله احتیاج به تلاش همگانی در راستای پیشبرد و گسترش روشن و دراز مدتی دارد که در عین حال باید از مشارکت فعال جامعه و فرهنگی نزدیک با تمام بخش‌های ذی‌نفع اجتماع نیز برخوردار باشد .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه به علل اعتیاد در جامعه از جمله تقلید کورکورانه از دوستان، کنجکاوی بی‌جا، مشکلات عاطفی، بیکاری، طلاق و خصوصیات شخصی و روانی و راه‌های پیشگیری از آن اشاره کرد و گفت: در انتخاب دوستان دقت کنیم و استعدادهای خود را بشناسیم و در راستای آن گام برداریم.

وی در پایان بر فعال کردن گشت‌های رضویون در محله‌ها با پشتیبانی انتظامی شهرستان تاکید و بیان کرد: با همکاری گشت رضویون می‌توان از وقوع جرایم از قبیل سرقت در محله‌ها پیشگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات