خبرهای داغ:

۵۵ واحد مسکن مددجویی تحویل توانخوهان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان شد

با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور و همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس، ۵۵ واحد مسکن مددجویی تحویل توانخواهان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۸۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۵۵ واحد مسکن مددجویی تحویل توانخوهان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در آیین تحویل ۵۵ واحد مسکن مددجویی در استان سمنان حسن نوحی جانشین مدیرکل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی، رعنا سورمه سرپرست اداره مشارکت‌ها مردمی، مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی حضور داشتند.
این مراسم بدلیل شیوع ویروس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس و به نمایندگی از توانخواهان استان در منزل یکی از توانخواهان در شهرستان مهدیشهر و با رعایت پروتکل‌های بهذاشتی به انجام رسید.
رعنا سورمه سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌ها مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان در آیین تحویل این واحد‌های مسکونی گفت:: همزمان در سراسر کشور و با حضور دکتر قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور و از طریق ویدئو کنفرانس یک هزار و ۹۴۳ واحد مسکن مددجویی به توانخواهان تحت حمایت تحویل شد که از این تعداد ۵۵ واحد آن در استان سمنان و در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدیشهر و گرمسار می‌باشد.
وی در ادامه ۵۵ واحد مسکن مددجویی تحویلی در استان سمنان را در قالب طرح مسکن مهر، خود مالکی و تعاونی بیان و ابراز داشتند: یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور در امر مددجویی تامین مسکن و زیر ساخت‌های لازم در این بخش است که در چند سال اخیر گام‌های مهم و موثری در این بخش برداشته شده است.
سورمه با اشاره به ارائه تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۴ نفر به ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال، کمک بلاعوض اجاره مسکن به ۶۸ نفر به ارزش ریالی بیش از ۳ میلیارد ریال در هشت ماه نخست امسال اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۱ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه، خود مالکی و مسکن مهر به توانخواهان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان با ارزش ریالی بیش از ۸ میلیارد ریال واگذار شده است که این امر جزء سایه همراهی سازمان و همدلی همکاران در استان تحقق نمی‌یافته است.
سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌ها مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان با خبر ساخت ۳۴۰ واحد مددجویی در استان سمنان ابراز داشت: بطور میانگین ۶۰ درصد واحد‌های در حال ساخت پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با تامین زیر ساخت‌های لازم بتوانیم بخشی از این واحد‌ها را تا پایان سال و بخش دیگر را در سال آینده تحویل جامعه هدف بدهیم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و هم دلی مدیرکل، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و پرسنل استان به ویژه در بخش مسکن و اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات در برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی با کشور خواستار حضور بیش از پیش خیرین در بخش مسکن و اشتغال مددجویی شدند و اظهار داشتند: خیرین بازوان توانمند بهزیستی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان هستند که بدون حضور ایشان این وظایف سنگین به منزلگه مقصود نخواهد رسید. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها