خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۳۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت: وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی،   پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر  با ۷۲ ساعت تلاش اطلاعاتی و  شبانه روزی، از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی توسط دو دستگاه خودرو به وسیله یک باند تهیه و توزیع این مواد مطلع شده  که با هماهنگی دستگاه قضائی، مکان عبور این خودرو‌ها توسط ماموران مشخص شد.

وی افزود: در همین حین با تلاش ضربتی ماموران این یگان هر دو خودرو متوقف و تعداد ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع هرویین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه با تشکیل پرونده هر ۳ قاچاقچی تحویل مراجع قضائی شدند، با تقدیر از دستگاه قضائی به سبب همکاری قاطعانه با پلیس ملایر در برخورد با این بلای خانمانسوز، گفت: امروز مواد مخدر به عنوان سرپل سایر جرائم، امنیت و سلامت جامعه را در معرض تهدید جدی قرار داده و عزم پلیس ملایر در  برخورد قاطعانه با باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر کاملاً جدی است.

*کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق در ملایر

وی ادامه داد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی «حرم آباد» در حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

سلگی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو به منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله آن متوقف شد.

وی عنوان کرد: با بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، از داخل خودرو، مقدار ۱۳ هزار کیلوگرم چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی در دستور کار قرار دارد.

*کشف ۴۰۰ میلیون ریال احشام قاچاق در ملایر

وی گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی نیسان حامل احشام  مشکوک شده که ماموران این یگان با هماهنگی قضائی این خودرو را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط ماموران، تعداد ۱۳ راس گوسفند فاقد مجوز به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم نیز در این خصوص توسط ماموران ایست و بازرسی «حرم آباد» دستگیر که  با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

وی یادآور شد: هر گونه حمل و نقل دام زنده بدون مجوز قانونی ممنوع است و با مرتکبان برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان از شهروندان  ملایری درخواست کرد: تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک به حمل احشام و کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار