خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

فعالیت های منتج به امیدآفرینی باید در راس امور باشد

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مسوولان باید امید به آینده را زنده نگه دارند، هم در وجود خود و هم در جامعه و اگر این مسئله از بین برود نمی توانیم مسیر تعالی را به درستی ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۴۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی، روسای دانشگاه‌ها و فرماندهان بسیج که به مناسبت روز دانشجو برگزار شده بود، اظهار داشت: باید مسئله امید به آینده در جامعه رواج پیدا کند.

 وی ادامه داد: دوری از تنبلی برای رسیدن به تعالی در راس انجام امورات باشد زیرا جهاد و تلاش لازمه رسیدن به هدف است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید حرکت ما در دانشگاه و خارج از دانشگاه به سمت عبادت خداوند متعال و همه حرکتهای ما بابد در مسیر تعالی بشر باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: باید حرکت ما به گونه ای باشد که زندگی آخرت را ترجیح دهیم بر زندگی دنیوی و هر تصمیم که در دانشگاه گرفته می شود باید برای زندگی اخروی باشد.

وی تاکید کرد: بحث مباحث فرهنگی در دانشگاه مورد توجه است وباید فرمایشات رهبری در این خصوص در دانشگاه‌ها بازخوانی و ترویج داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: دانشگاه و دانشجو با بیان حقایق، باید امیدآفرینی کرده و در این مسیر، پیشرو باشد.

 محمدمهدی شهریاری ادامه داد: فرهنگ زیربنای اساسی جامعه است و برای تقویت فعالیت های فرهنگی در محیط دانشگاه باید بیش از پیش تلاش کرد.

 وی بیان کرد: دشمن از رشد علمی کشور واهمه دارد و به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده نیز در همین راستا بوده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار