۱۲۵ راس دام قاچاق در سبزوار کشف شد

بیات مختاری گفت: ماموارن پلیس محموله‌ای شامل ۱۲۵ داس دام قاچاق را کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۰۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
سرهنگ حسین بیات مختاری؛ فرمانده انتظامی سبزوار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه تلاش مأموران در چند ماه اخیر بر کنترل نقاط ورودی شهر دوچندان شده است اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس محموله‌ای شامل ۱۲۵ رأس دام قاچاق در این مبادی ورودی این شهرستان کشف شد.

وی با اشاره به همکاری مردم و دستگاه‌های نظارتی در خصوص کشفیات و اثرگذاری این رفتار تصریح کرد: پی دریافت خبری مبنی بر خروج یک دستگاه ترانزیت حامل گوسفند قاچاق از شهرستان سبزوار موضوع در دستور کار پرسنل پلیس آگاهی قرار گرفت که به‌سرعت گروه‌های عملیاتی در مبادی شهر مستقر شدند

بیات مختاری ادامه داد: پس از پایش و کنترل خودرو‌های عبوری به‌وسیله عوامل پلیس آگاهی، این ترانزیت در خروجی غربی سبزوار شناسایی و تحت رصد پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین اعلام کرد: در بازرسی از این ترانزیت تعداد ۱۲۵ رأس دام قاچاق کشف شد که برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره دامپزشکی احشام کشف‌شده که در اختیار این اداره قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تنظیم قیمت و همچنین میزان دام موجود دریک منطقه تابع قوانین خاصی است نمی‌توان بدون مجوز دام‌ها از منطقه‌ای به محل دیگر منتقل کرد و چرخه تولید را به برهم زد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار