فرمانده سپاه رامسر خبر داد

اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر

فرمانده سپاه رامسر از اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۳۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در  جلسه قرارگاه طرح بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از تشکیل چهار کمیته اصلی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: کمیته حمایتی و قرنطینه بر عهده بسیج و سه کمیته رهگیری و مراقبت، آموزش و پایش و نظارت به دلیل مباحث تخصصی بر عهده شبکه بهداشت و درمان است که بسیج نیز همکاری لازم را در این کمیته‌ها دارد.

خمسیه با بیان اینکه این طرح بصورت محله محور انجام خواهد شد اعلام کرد:در این طرح، شهرستان به ۵ منطقه و ۶۹ محله شهری و روستایی تقسیم شده است.
 
اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر
فرمانده سپاه رامسر به زیر مجموعه‌های این طرح اشاره کرد و افزود: کمیته‌های امنیت، پشتیبانی، معتمدین محلی، اطلاع رسانی و فرهنگی و امور روحانیون و هیئت‌های مذهبی در زیر مجموعه این طرح فعالیت خواهند داشت.

خمسیه به هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین شبکه بهداشت و سپاه  اشاره و تصریح کرد: و تلاش بر این است به جای حضور افراد در مراکز درمانی شهر، ما امکانات و تیم‌های مراقبتی را به محلات ببریم.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه هماهنگی و انسجام خوبی در ستاد کرونا شهرستان وجود دارد از صبر و صلابت مردم قدردانی کرد و گفت:این مشارکت برای قطع زنجیره کرونا باید مداوم باشد.
 
اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر
 
در ادامه جلسه نیز فرماندار رامسر با بیان اینکه سپاه از روز اول در کنار کادر سلامت حضور داشت گفت:اجرای طرح کمک های مومنانه اقدام بسیار مهمی بود که نقش بسزایی در حمایت از اقشار آسیب پذیر دارد.
 
محمد آزاد افزود: طرح شهید سلیمانی طرح جامعی است که با قرارگیری وزارت کشور و سپاه و وزارت بهداشت در کنار یکدیگر برای کنترل کرونا بصورت هدفمند گام برخواهند داشت.
 
اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر
 
فرمانده رامسر با بیان اینکه از آغاز محدودیت ها وضع شهرستان خوب بود، از افزایش نگران کننده مبتلایان و بستری طی روزهای اخیر خبر داد و گفت:هم‌اکنون در لبه مرز تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز قرار داریم.
 
آزاد بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آحاد جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه قرارگیری در وضعیت قرمز باعث اجرای اقدامات سختگیرانه خواهد شد اضافه کرد:دورهمی های خانوادگی پاشنه آشیل شیوع کرونا شده است و باید این مهم توسط مردم به حداقل برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار