رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

قضات در صدور رأی توجهی به گرایش‌های سیاسی ندارند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در اخذ تصمیمات قضایی و صدور قرار و احکام به هیچ وجه برای ما وابستگی های حزبی اهمیتی ندارد و قضات ما فقط بر مبنای قانون و مقررات تصمیم گیری خواهند کرد
کد خبر: ۹۳۰۱۹۶۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشستی با رئیس و اعضای اتاق تعاون استان مرکزی اظهار داشت: حضور شما در اینجا و طرح مسائل و مشکلات تعاونی های مختلف استان نشانه ی تعهد و دلسوزی شماست و می تواند نقش بسزایی در حل معضلات اقتصادی مردم داشته باشد.

وی افزود: جایگاه و مسئولیت های ما مدیران همیشگی نیست و می بایست این فرصت را غنیمت شمرد و با تمام توان به دنبال حل مشکلات مردم باشیم و در قبال ملت و در پیشگاه حضرت حق پاسخگو باشیم. دفاع از حق و حقوق عامه و بیت المال بر دوش همه ی ماست و از شما به خاطر داشتن این دغدغه و بیان موضوعاتی که در این زمینه است تشکر می کنم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: ما از تشکیل این چنین جلسات استقبال می کنیم و از شما می خواهم موضوعات مختلفی که مطرح می شود را با مدارک و مستندات دقیق و کامل ارائه نمایید تا با بررسی و پیگیری های لازم به نتیجه مناسب و مطلوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: در اخذ تصمیمات قضایی و صدور قرار و احکام به هیچ وجه برای ما وابستگی های حزبی اهمیتی ندارد و قضات ما فقط بر مبنای قانون و مقررات تصمیم گیری خواهند کرد و این به سبب رعایت تعهدات اخلاقی است.

رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی تاکید کرد: امروز در حقیقت نیازمند روشنگری و بصیرت افزایی در تمام سطوح جامعه هستیم که در این حوزه، احزاب و جریانات انقلابی، نقش بسیار حائز اهمیت و تکلیف سنگینی بر دوش دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار