رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح شهید سلیمانی با شرکت گروه‌های جهادی در استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طرح شهید سلیمانی با شرکت یک هزار و ۲۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۵۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مسئولیت کمیته حمایتی این طرح در سطح استان بر عهده بسیج سازندگی نهاده شده و مقرر است از روز شنبه آینده وارد فاز اجرایی شود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۴ هزار و ۲۸۰ جهادگر در قالب یک هزار و ۲۰ گروه جهادی با حضور در مناطق و محلات کم برخوردار سراسر استان نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بعد از شناسایی افراد نیازمند مبتلا به کرونا، برای تامین معیشت، ارسال و توزیع بسته‌های حمایتی اقدام می‌شود. فعالیت گروه‌های جهادی در سردشت، خوی، سلماس، میاندوآب و تکاب آغاز شده و مقرر است تا ریشه کن کردن این ویروس تمام خدمات به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی همچنین ابراز داشت: خدمات رسانی و مردم‌یاری در راستای ریشه کنی ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری آغاز شده و همچنان شاهد فعالیت جهادی گروه‌های مختلف در بازه‌های زمانی بوده‌ایم که امیدواریم در زمینه طرح شهید سلیمانی نیز با حضور جهادگرانه شاهد خدمات ارزنده‌ای باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار