خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۳۰۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوندسرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در ۲۴ ساعت گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت سازمانی در این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده، در خصوص نتایج این طرح تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می‌توان به توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۱۲ متهم در خصوص مواد مخدر و چهار نفر جلبی و کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی اشاره کرد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در حوزه‌های مختلف جرم را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات