نماینده ولی فقیه در استان یزد:

سفارتخانه‌هایمان در معرفی انقلاب به دنیا ضعیف عمل کردند/ متاسفانه هدف زندگی فراموش شده است

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه هدف زندگی فراموش شده است، گفت: سفارتخانه‌هایمان در معرفی انقلاب به دنیا ضعیف عمل کردند.
کد خبر: ۹۳۰۲۳۵۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله محمد رضا ناصری در مراسم قرعه‌کشی مسابقه هفت شهر عشق که در دفتر امام‌جمعه یزد برگزار شد با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن کمال، خواندن و آگاهی توسط انسان است افزود: اگر کسی آگاهی و برنامه‌ریزی نداشته باشد نمی‌تواند به درستی مسیر کمال را بپیماید.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه زمان‌ها گوناگون و مردم استعداد‌های متفاوتی دارند، اظهار داشت: هر زمانی برای یادگرفتن و برای رشد و کمال متفاوت است و نمی‌تواند در یک مسیر حرکت کند، چون سبب عقب افتادن انسان می‌شود.

امام‌جمعه یزد گفت: هر چه ما بتوانیم در مسیر تعلیم و تعلم و تربیت اسلامی و نشان دادن راه به سوی کمال، همراه جامعه به‌پیش برویم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گرچه جهان گسترده شده، ولی به یک دهکده جهانی تبدیل و کوچک شده است، افزود: ما نیز حرکت به‌پیش و تبلیغات را باید همان‌طور پیشرفته و در مسیر روز حرکت کنیم و اگر بخواهیم از سبک‌های ارتباطی قدیم استفاده کنیم موفق نخواهیم شد.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه ارتباط با کتاب یکی از فعالیت‌های بسیار خوب است که در مسابقه هفت شهر عشق صورت پذیرفت، اظهار داشت: این مسابقه به بهترین شکل برگزار و کتاب بسیار خوبی را برای مسابقه معرفی کردند تا مردم بامطالعه در آن شرکت کنند.

وی اضافه کرد: الآن دنیای تبلیغات و مسائل دنیای غرب و استکبار تمام تبلیغات را به سمت انحراف جامعه برده و تغییر و تحول انسان‌ها از مسیر انسانیت به مسیر حیوانیت و مادیت سوق داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه استکبار پیشرفت، سعادت و کمال انسان‌ها را نمی‌خواهد اذعان داشت: هدف اصلی استکبار و دنیای غرب این است که انسان از هدف اصلی خودش بازماند و راه رسیدن به رشد و کمال را فراموش کند.
نهاد‌های فرهنگی بازوان قوی کشور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان

امام‌جمعه یزد اذعان داشت: ما مسلمان‌ها و بخصوص حوزه‌های علمیه و ارگان‌های فرهنگی نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم بلکه باید در مقابل تحرکات دشمن برنامه‌ریزی و حرکت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای تطهیر ذهن جوانان از توطئه‌های پیاده‌سازی شده توسط غرب باید برنامه‌ریزی کنیم، اظهار داشت: ما باید در کشور کسانی که انحراف پیدا کردند را به مسیر درست سوق داده و کسانی هم که در این مسیر هستند را حفظ کنیم.

ناصری یزدی اضافه کرد: هدف زندگی که امروز فراموش شده و دشمن می‌خواهد به نابودی کشیده شود باید توسط مراکز فرهنگی کشور یادآوری شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه القا اهداف متعالی زندگی باید به بهترین شکل صورت گیرد، ادامه داد: اگر بخواهیم اهداف عالی زندگی بشریت را برای مردم و نسل جوان بیان کنیم باید از ابزار‌های جدید و به بهترین شکل ممکن بهره ببریم تا نسل جوان علاقه‌مند به مشاهده آن باشد.

امام‌جمعه یزد در پایان با اشاره به اینکه ما در سفارت‌خانه‌هایمان در کشور‌های مختلف نتوانستیم انقلاب را به دنیا معرفی کنیم، افزود: ما نتوانستیم منویات بزرگ امام خمینی (ره) را به جهانیان برسانیم و اهداف انقلاب را برایشان بیان کنیم و به همین دلیل آن‌ها از اسلام چیزی ندانسته و ایرانی‌ها را مردمی خشن می‌پندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار