خبرهای داغ:

بسیجیان در میدان/اعطا وام‌های ۲۰۰ میلیون ریالی به نیازمندان شاهرود

فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود از اعطای دو فقره وام ۲۰ میلیون تومانی و اهدا ۱۲ بسته معیشتی به آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۴۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
بسیجیان در میدان/اهدا وام‌های ۲۰۰ میلیون ریالی به نیازمندان شاهرودحجت الله بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود در راستای کمک مومنانه و مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: به همت خواهران پایگاه ساجده حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) یک دستگاه تلفن همراه جهت دانش آموز نیازمند به مبلغ قریب به ۳۰ میلیون ریال خریداری و اهدا شد.
وی افزود: دو خانواده آسیب دیده و نیازمند محله شناسایی و تحت پوشش واگذاری سبد حمایتی و غذایی قرار گرفتند.
فرمانده پایگاه عاشورا با اشاره به توزیع ماسک بین خانواده‌های کم برخودار این محله گفت: جمع آوری و توزیع انواع پوشاک و لوازم منزل بین محرومان به همت بسیجیان پایگاه عاشورا ادامه دارد.
وی از اهدا وام ۲۰۰ میلیون ریالی به دو نفر از آسیب دیدگان از کرونا به همت بسیجیان خبر داد و گفت: ۱۲ بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان محله به کمک بسیجیان توزیع گردید.
بابامحمدی ادامه داد: مواد ضد عفونی رایگان بین اهالی محله توزیع و ضد عفونی مسجد به دفعات توسط بسیجیان پایگاه عاشورا انجام می‌شود و این اقدامات همچنان تداوم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها