خبرهای داغ:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه در ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۸۰۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، علی مویدی زاده فرماندار، مصطفی نطنزی شهردار، علیرضا عربی ریاست شورای اسلامی شهر سرخه، اعضای شورای شهر، مهرابی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و مرتضی عبداللهی فرماندهی سپاه ناحیه سرخه در مصلای نماز جمعه (حسینیه شهدا) با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از اعضای شورای شهر در رابطه با نامگذاری مکانی از شهر سرخه با نام حاج قاسم سلیمانی، در خصوص نامگذاری تابلوهای ورودی غربی و شرقی شهر سرخه بیاناتی ایراد کرد.

در ادامه جلسه نطنزی شهردار و عربی ریاست شورای اسلامی شهر سرخه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اختصاص خیابان گلزار شهدا به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنین نصب تابلوهای ورودی غربی و شرقی شهر سرخه و برگزاری فراخوان عمومی برای انتخاب بهترین عنوان برای شهر سرخه و درج آن در تابلوها ارائه دادند.

در خاتمه اعضای شورا نیز هر کدام در خصوص موارد مطرح شده نظرات و پیشنهاداتی ارائه و پس از ارائه نظرات و پیشنهادات تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار