خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سارقان قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۹۲۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
انهدام باند سارقان قطعات داخل خودرو در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ  محمدباقر سلگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر ملایر، این موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با حضور هوشمندانه در صحنه و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته، سرانجام مخفیگاه سارقان را شناسائی و ۲ نفر سارق را در این مکان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی لوازم و قطعات ربوده شده شامل تعداد دو عدد باطری خودرو، سه دستگاه ضبط صوت خودرو، دو عدد جک خودرو، مقداری آچارآلات، تعداد ۱۰ عددکارت هدیه مسروقه ومقداری لوازم کشف شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، با تقدیر از مشارکت شهروندان با پلیس به منظور پیشگیری از وقوع جرائم افزود: مهمترین انتظار پلیس از شهروندان مراقبت از اموال و امکانات در اختیار خود و تجهیز آن‌ها به امکانات بازدارنده و ضد سرقت بوده و در این رابطه انعکاس هر گونه رفتار و حرکات مشکوک به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ برای ارتقاء سطح امنیت کاملاً ضروری است.

*دستگیری توزیع کننده هروئین در پوشش مسافر در ملایر

سلگی بیان داشت: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی جوکار با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی در پوشش یک مسافر مطلع شده که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به شناسائی خودروی سواری مورد نظر و متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی افزود: با شناسائی فرد توزیع کننده مواد مخدر و بازرسی از وی، مقدار ۲۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و ۴ گرم مواد مخدر شیشه کشف که با تشکیل پرونده، این سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده ملایر در پایان با تقدیر از تلاش مسئولانه و حمایتگرانه دستگاه قضائی در برخورد با  توزیع کنندگان مواد مخدرگفت: اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار در برخورد عملیاتی با سوداگران مرگ در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ملایر قرار دارد.

*سارق حرفه‌ای مغازه با ۴ فقره سرقت در ملایر دستگیر شد

وی گفت: همچنین به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه، این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران قرار گرفت و با انجام یک هفته کار اطلاعاتی مستمر و بدون وقفه، سرانجام با اعزام گشت در منطقه مورد نظر، سارق در حین سرقت از یک مغازه رویت و توسط ماموران دستگیر شد.

سلگی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از فرد دستگیر شده، تعداد چهار فقره سرقت کشف شد که با تشکیل پرونده، این سارق حرفه‌ای به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان گفت: تلاش پلیس امروز مبتنی بر افزایش بازدارندگی و جلوگیری از وقوع جرم است، ولی در صورت وقوع جرم با اقتدار مجرم تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات