تحویل دو قطعه زمین ۶۰متری به قرارگاه خاتم الانبیاء جهت ساخت مسکن مددجویی توسط رئیس بهزیستی صالح آباد

رییس بهزیستی شهرستان صالح آباد از تحویل دو قطعه زمین ۶۰متری به قرارگاه خاتم الانبیاء جهت ساخت مسکن مددجویی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۶۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت تعداد دو قطعه زمین به نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) جهت ساخت مسکن مددجویی برای ۲ معلول شدید در روستای بنی‌تاک از بخش مرکزی این شهرستان تحویل گردید.

وی افزود:این دوقطعه زمین در راستای اجرای تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار که بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) منعقدشده صورت گرفت.

رییس بهزیستی صالح آبادگفت: طبق تفاهم نامه دو‌جانبه که در راستای طرح محرومیت زدایی بین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و بهزیستی بانظارت بنیادمسکن انقلاب اسلامی منعقدشده واحد‌های ۶۰ متری برای معلولین سرپرست بامیزان شدت بالا و ۵۰ متری برای زنان سرپرست خانوار درنظر گرفته شده است.

زری صادقی اظهارداشت: این زمین‌ها آورده‌ی مددجو است و هزینه ساخت به صورت بلاعوض ازسوی بهزیستی وقرارگاه تأمین می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: قرار است ۷۵ درصد هزینه ساخت به صورت بلاعوض ازسوی بهزیستی و درسه مرحله به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) پرداخت شود و ۲۵ درصدبقیه به شکل خدمات فنی و خدمات اجرایی از سوی قرارگاه تأمین خواهدشد و
حسب توافق انجام شده، این واحدهابه یاری خداوند ظرف یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها