در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت؛

مزین شدن فضای جشن عروسی یکی از پایوران سپاه ناحیه مالک اشتر به عکس شهدا و نام اهل بیت(ع)

یکی از پایوران سپاه ناحیه مالک اشتر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فضای جشن عروسی خود را به عکس شهدا و نام اهل بیت(ع) مزین کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۵۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یکی از پایوران سپاه ناحیه مالک اشتر ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای مراسم عروسی خود را مزین به تصاویر شهدا نموده و همچنین جشن خود را با ذکر نام امیرالمومنین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کرد که به دلیل چنین اقدامی با اهدای لوح تقدیری از سوی ناحیه از وی تقدیر شد.

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مالک اشتر؛ اظهار داشت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تمسک به شهدای عزیز یکی از تکالیف هر بسیجی و پاسدار انقلاب اسلامی می باشد که این قبیل کارها باید توسط مسئولین ارج نهاده شود تا موجب تشویق و ترغیب دیگران نیز نسبت به این مهم باشد.

وی افزود: هر پاسدار و بسیجی بایستی نقش تمثال مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) و شهیدان علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را در منزل خود داشته باشد و با این عزیزان هر روز عهد و پیمان تازه کند.

وی گفت: ستواندوم پاسدار برادر حسین غلامپور در مراسم عروسی خود که با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفته است کارت دعوت ، ماشین عروس و فضای برگزاری مراسم خود را مزین به تصاویر شهدا نموده و همچنین جشن خود را با ذکر نام امیرمومنین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار کرده است که ضمن تقدیر از ایشان انتظار داریم این قبیل کارها را در رفتار و عمل تمامی بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده نماییم.

گفتنی است، حجت الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام لوح تقدیری به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراسم عروسی ستواندوم پاسدار حسین غلامپور مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر اهداء نمود.

این لوح تقدیر طی مراسمی در بین الصلاتین با حضور حجت الاسلام علی نوروزی و توسط سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر به وی تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار