در آستانه شب یلدا ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت ادوار بسیج دانشجویی نقده به آغوش خانواده بازگشتند

در آستانه شب یلدا ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت ادوار بسیج دانشجویی نقده در قالب طرح جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۵۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

در آستانه شب یلدا ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و مالی با
همت ادوار بسیج دانشجویی شهرستان نقده در  قالب طرح جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

سیدمحمود صفری مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان نقده بابت عملی شدن این‌ عمل صالح در آستانه شب یلدا گفت: ورود گروه‌های جهادی دانشجویی به عرصه‌های مختلف خدمات رسانی نشان دهنده مسئولیت پذیری آنان نسبت به جامعه است. برای این قشر تعطیلات و روزهای هفته و ماه و سال معنا ندارد. مشکل مردم درد آنهاست. آنها تعطیلات خود را در روستا‌های دور افتاده یا محروم‌ترین مناطق استان می‌بینند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطر نشان کرد: جوانان، امروز نشان دادند با احساس مسئولیت اجتماعی می‌توانند در راستای پیشرفت کشور گام بردارند و برای رفع مشکلات تلاش کنند. دانشجویان فعال و مطالبه گر همیشه در همه عرصه‌ها نشان داده اند حاضرند از جان خود بگذرند تا خدمتی به مردمان این مرز بوم کنند.

صفری تصریح کرد: امروز ادوار بسیج دانشجویی شهرستان نقده بعنوان نیروی‌های تراز انقلاب با توجه به اینکه دوران تحصیل خود را به اتمام رسانیده‌اند واز کارهای جهادی فاصله نگرفته‌اند، گویای آن است که روحیه‌ی جهادی کماکان در زندگی شخصی آن عزیزان نیز جاری و ساری است.

وی در پایان ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در هر کجا که احساس نیاز باشد، ورود کرد‌ه‌اند و این مساله در بحران‌های مختلف ثابت شده است.

ارسال نظرات