توسط خیران، همکاران فرهنگی و مراکز نیکوکاری؛

300 گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان محلاتی اهدا شد/ تخصیص 65 فقره وام قرض‌الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده‌های نیازمند

مدیر آموزش و پرورش محلات از اهدای ۳۰۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان محلات خبر داد. به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۹۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محلات حجت‌اله محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی خرید گوشی و تبلت دانش‌آموزی در این شهرستان اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳۰۰ گوشی هوشمند و تبلت در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری، توسط خیران نیک‌اندیش، همکاران فرهنگی و مراکز نیکوکاری تهیه و از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شده است.

وی در تکمیل این خبر تصریح کرد: در این پویش که با همکاری امام جمعه شهر محلات، سرپرست فرمانداری، نماینده مجلس شورای اسلامی، خیران نیک‌اندیش و بعضی نهاد‌های حمایتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا پس از طرح در شورای آموزش و پرورش شهرستان محلات راه اندازی شد، در اجرای آن ابتدا دانش‌آموزان نیازمندی که از ابتدای آموزش غیرحضوری دسترسی به فضای مجازی نداشتند توسط معاونت آموزشی و مدیران مدارس شناسایی شدند.

محمدی نحوه مشارکت جهت تهیه تبلت و گوشی‌های هوشمند را به شرح ذیل اعلام کرد:

۵۰ عدد تبلت با پیگیری امام جمعه شهر محلات به صورت مشارکت توسط خیرین و اختصاص وام قرض‌الحسنه تأمین ابزار هوشمند

۸۰ عدد تبلت از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا به خانواده‌های تحت پوشش این کمیته

۴۰ عدد تبلت با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت مشارکت خیرین و وام قرض الحسنه کمیته امداد

۴۱ عدد تبلت با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی توسط خیرین نیک‌اندیش که بین دانش‌آموزان شهر نیم‌ور توزیع شده است.

۴ عدد تبلت توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای نخجیروان که به دانش‌آموزان این روستا اختصاص یافته است

۴۱ گوشی و تبلت توسط مردم در پویش‌های مردمی که توسط آقایان یاسر نظارت و قاسم براتی پیگیری شد، به دست دانش‌آموزان رسیده است.

۴۴ عدد تبلت و گوشی هوشمند با تلاش مدیران مدارس و فرهنگیان تهیه و به دانش‌آموزان اهدا شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش ضمن تقدیر از دستان پرمهر خیرین، توجه به نیازمندان و افراد کم‌بضاعت را موهبت ویژه الهی به خیرین دانست و افزود: این قبیل کرامات شما خیرین نیک نظر، دنیای این دانش‌آموزان و دنیا و آخرت شما بزرگواران را خواهد ساخت. وجود خیرین همواره تجلی‌گر روح مهربانی و نوع‌دوستی بوده و نویدبخش پرورش انسان‌هایی بلندنظر در میان آینده‌سازان جامعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است این پویش و همیاری تا دسترسی کامل دانش‌آموزان شهرستان به آموزش مجازی به یاری خداوند متعال همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات