خبرهای داغ:
با همکاری انجام شده فی مابین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و سازمان بسیج حقوق دانان استان قم، ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان و زندانیان آزاد شده توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۷۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، با همکاری انجام شده فی مابین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و سازمان بسیج حقوق دانان استان قم، ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان و زندانیان آزاد شده توزیع شد.

مرتضوی مدیر کل زندان‌های استان قم در این باره بیان داشت: پیرو منویات مقام عظمای ولایت و با همتی که از سوی سازمان بسیچ حقوق دانان استان قم و مرکز مراقبت بعد از خروج صورت پذیرفت در این مرحله ۵۰۰ بسته معیشتی به صورت مشارکتی توسط سازمان بسیج حقوق دانان و خیرین محترم و انجمن حمایت زندانیان تهیه شده و هر بسته شامل ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد که در اسرع وقت در بین خانواده زندانیان بی بضاعت و زندانیان آزاد شده توزیع خواهد شد.

سرهنگ کاظمی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان قم نیز در این باره بیان داشت: در این مرحله برنامه‌ای که در دستور کار سازمان بسیج حقوق دانان قم هست آزادی زندانیان با اولویت جرایم غیر عمد هست که تا کنون ۳ نفر از زندانیان توسط خیرین آزاد شده اند و این کار در روز‌های آتی هم موضوع آزادی زندانیان با جدیت دنبال می‌شود. همزمان بحث توزیع بسته‌های معیشتی هم مد نظر بود که با همکاری صورت گرفته با مرکز مراقبت بعد از خروج، انجمن حمایت زندانیان و خیرین محترم ۵۰۰ بسته معیشتی بین زندانیان نیازمند توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است این بسته‌های معیشتی شامل؛ برنج ایرانی، حبوبات، شکر، ماکارونی، روغن، رب و مرغ می‌باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها