خبرهای داغ:

اصفهان در کاهش فوتی ها جز5استان اول کشور/حضور700دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: اصفهان در حوزه میزان تصادفات، تعداد فوتی ها در رتبه 25 و 26 بود که با خوشبختانه با کاهش فوتی ها جز 5 استان اول کشور هستیم.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۱۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله طرح رزمایش زمستانه را برای ارائه خدمات به شبکه راه های استان با محوریت نیروی انتظامی برگزار می کنیم که همه دستگاه های خدمات رسان در این رمزایش شرکت می کنند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: بخش عمده این طرح را پلیس بر دوش می کشد با همه امکانات در این سه ماه در راه های استان حضور پیدا می کند؛ در کنار پلیس راه امکاناتی که راهداری و حمل و نقل جاده ای در اختیار دارد با تمام توان در راه های حضور پیدا می کنند.

وی افزود: گروه های امداد و نجات استان که نقش بسیار مهمی در رسیدگی به تصادفات، سوانح و انتقال محدومان دارند، اورژانس و هلال احمر و گروه های خدمات و نجات هستند که پلیس راه را در این طرح همراهی می کنند.

غلامی با توضیح اینکه امیدوار هستیم با همکاری هر چه بیشتر این دستگاه ها تصادفات و تلفات و تصافادت منجر به فوت را به حداقل ممکن برسانیم، بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون با کاهش تلفات منجر به فوت رتبه و جایگاه استان را در سطح کشور ارتقا دادیم.

وی در پایان گفت: اصفهان در حوزه میزان تصادفات، تعداد فوتی ها در رتبه 25 و 26 بود که با خوشبختانه با کاهش فوتی ها جز 5 استان اول کشور هستیم.

حضور 700 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین خود را در محورهای استان

مهدی خضری هم در جمع خبرنگاران با تبریک هفته حمل و نقل و راهداری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان 700 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین خود را در محورهای استان با توجه به اینکه 12 هزار کیلومتر راه های مواصلاتی داریم، مستقر کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های امدای و به خصوص پلیس راه بتوانیم خدمات خوبی در این زمینه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار