خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۴ تن مرغ بدون مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۴ تن مرغ بدون مجوز از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۸۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کشف ۴ تن مرغ بدون مجوز در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و راز پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت در حال تردد مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ تن مرغ فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در ملایر

وی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره  در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار داده و با اقدامات اطلاعاتی دقیق، وی را حین سرقت میلگرد از یک ساختمان دستگیر کردند.

سلگی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

وی ادامه داد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی مخفیگاه متهم شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: با تحقیقات میدانی دو همدست دیگر این متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند و از محل دستگیری آنها، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به این که هر ۳ متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت، خریدو فروش مواد مخدر و درگیری بودند، ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، تعداد ۱۰ فقره انواع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو کشف شد که مجموع ارزش ریالی آن ها، ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سلگی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با جرایم، گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات