مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد:

تعبیه نهاد بسیج در بدنه مساجدباعث احیای کارکرد مساجد می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد ضمن اشاره به نقش مساجد در تداوم راه شهداء بیان داشت: تعبیه نهاد بسیج در بدنه مساجدباعث احیای کارکرد مساجد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۴۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید کتابدار، مسجد الله (جل جلاله) توسط حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر و حجت الاسلام دیندار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ۵ مالک اشتر صورت گرفت.

حجت الاسلام نوروزی در جمع فرمانده و اعضاء شوراء پایگاه شهید کتابدار؛ حوزه مقاومت بسیج ۵ مالک اشتر و امام جماعت و هیات امناء مسجد الله (جل جلاله) اظهار داشت: فاصله کوتاه پایگاه بسیج مساجد با محل سکونت افراد و اعضاء، همراه شدن فعالیت بسیج مساجد با معنویت نماز جماعت، برگزاری آئین‌های مذهبی و جشن‌ها و عزاداری‌ها و ... حضور همه اقشار اعم از کسبه، دانشجو، دانش آموز، زن و مرد و ...، امکان حضور اعضا در سنین پایین که فرصت تربیت نیرو و کادرسازی را فراهم می‌کند، از دیگر وجوه امتیاز وجود پایگاه‌های بسیج محلات در مساجد است.

وی افزود: عضویت در پایگاه‌های بسیج مساجد با روحیه بسیجی راهی برای جذب شدن در بدنه پایگاه بسیج مساجد را فراهم می‌کند و وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج در بدنه مسجد امکان بسیجی بودن را به همه اعضای خانواده‌های ساکن در محله می‌دهد.

وی اشاره داشت: تعبیه نهاد بسیج در بدنه مساجد، ابتکاری است که می‌تواند به احیای بسیاری از کارکرد‌های مساجد کمک و مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی را فراهم کند.مسجد محل پیوند نسل دیروز، امروز با فردا است، و مساجد همان طور که خانه رزمندگان و شهیدان در دوران دفاع مقدس بودند، امروز بهترین کانون دینی و فرهنگی برای نشر ارزش‌ها و اهداف والای آنان به حساب می‌آیند.

در ادامه جلسه فتحی فرمانده پایگاه شهید کتابدار  ضمن خیر مقدم خدمت حجت الاسلام نوروزی و حجت الاسلام دیندار، گزارش کاملی از عملکرد پایگاه خود در زمینه‌های مختلف، فرهنگی، بصیرتی، رزمی، و کمک‌های مؤمنانه و مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداختند و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف اجرای برنامه‌های بسیج را مطرح کردند.

در پایان جلسه حجت الاسلام نوروزی ضمن گفت و گو با امام جماعت و هیات امناء مسجد الله (جل جلاله)، از زحمات دلسوزانه و خالصانه این بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها