خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز از توزیع بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی به همت بسیج زنان و آزادسازی زندانیان غیرعمد در شیراز به مناسبت یلدا و میلاد خضرت زینب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

سرهنگ پاسدار مجید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از توزیع بیش از 800 بسته یلدایی به همت بسیج  جامعه زنان در شیراز همراه با بسته‌های معیشتی خبر داد و اظهار داشت: اصناف و دیگر حوزه‌ها هم در این امر دخیل بوده‌اند.

شکلات، تنقلات، آجیل، شیرینی، تخمه و میوه از محتویات بسته‌های یلدایی است که وی از آن سخن گفت و افزود: در کنار بسته‌های یلدایی، بعضی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و دیگر اقلام ضروری هم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در مناطق خود توزیع می‌کنند.

علیپور با اشاره به اینکه تهیه این بسته‌ها به صورت محلی و پایگاه‌های محلی انجام می‌شود، تصریح کرد: حداقل ارزش هر کدام از این بسته‌ها 130 هزار تومان است که با توجه به محتویات، قیمت بسته‌ها هم متفاوت است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز از اجرای این رزمایش با حضور فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد و گفت: فردا در مجتمع فرهنگی شلمچه این رزمایش آغاز شده و بسته‌های مذکور تا شب یلدا در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از فعالیت جهت آزادسازی 2 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در شیراز به مناسبت شب یلدا با کمک خیرین و پایگاه‌های مقاومت خبر داد و تصریح کرد: جلسات برگزار شده و هم اکنون برای تهیه مبلغ مورد نظر برای این کار، در حال رایزنی با خیرین هستیم.

علیپور گام‌های بعدی این طرح را در سالگرد شهادت شهید "حاج قاسم سلیمانی"، دهه مبارک فجر و در نهایت نیمه شعبان سال آینده عنوان کرد و با تأکید بر استمرار این کار تا آزادی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد در شیراز گفت: در جلساتی که با سازمان زندان‌های شیراز داشتیم، 50 نفر در شیراز به عنوان جرائم غیرعمد داریم که مستحق آزادی هستند که با جمع آوری مبالغی آزاد می شوند؛ امیدواریم بتوانیم تا نیمه شعبان سال آینده بتوانیم همه این افراد را آزاد کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با تصریح بر اینکه طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح استان در حال پیگیری است، افزود: هدفگذاری پنج ناحیه رد شهر شیراز، آزادسازی این 50 نفر تا نیمه شعبان سال آینده است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها