مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

نباید در برابر دشمنان کوتاه بیاییم/ "اقتدار، قدرت و مقاومت" دشمن را وادار به تسلیم می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه "دنیا از قدرت و اقتدار جمهور اسلامی ایران متحیر است" گفت: شهید سلیمانی فرمانده بین‌المللی اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۱۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی محمدی‌سیرت مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در نشست با رزمندگان و پیشکسوتان استان مرکزی و هیئت العسکرین با اشاره به خنثی‌سازی تحریم‌ها اظهار داشت: خنثی‌ کردن تحریم اثر دارد همان طور که شهید سلیمانی بدون هیچ چشم‌داشتی به صورت شبانه‌روزی برای اعتلای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی مجاهدت داشت و به همین دلیل وی را به شهادت رساندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه تصریح کرد: در زمان جنگ هیچ کشوری به ما کمکی نکرد و ما روی پای خود ایستادیم و در مسیر اقتدار دفاعی حرکت کردیم و امروز به قدرت ساخت موشک نقطه زن رسیده‌ایم و به هیچ عنوان آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند ما به این حد از توانمندی رسیده باشیم.

وی افزود: برخی‌ها همچنان متحیرند که چطور سامانه سوم خرداد ساخت کشور ما پهپاد آمریکایی‌ها را ردیابی و ساقط کرد و این اتفاق با چه امکانات دفاعی و نظامی رقم خورده است که این مهم ثمره خودباوری، توان بالای کشور و اقتدار نظامی و دفاعی ماست.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه عنوان کرد: ما یک قدرت منطقه‌ای داریم که ارزش آن از موشک بالاتر است؛ و آن عزت و شرف ما است. شهید سلیمانی فرمانده بین‌المللی اسلامی بود که رزمندگانی از 5-6 ملیت و گردان‌های فاطمیون، حیدریون و زینبیون و دیگر گروه‌ها را فرماندهی می‌کرد ؛ آمریکایی‌ها از همین عزت و احترام می‌ترسند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدی تصریح کرد: تاریخ نشان داده نباید در برابر دشمنان کوتاه بیایم بلکه در همه عرصه‌ها قوی‌تر شویم زیرا در صورت اقتدار، قدرت و مقاومت، دشمن وادار به تسلیم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: دشمنان ما اگر قدرت داشتند تمام پیچ و مهره‌های توانمندی ایران و نظام جمهوری اسلامی را به گفته خودشان از هم جدا می‌کردند و در ادامه اگر توان داشتند خودشان را از قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی خلاص می‌کردند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال رسیدن به استقلال اقتصادی و عبور از تحریم و مشکلات هستیم باید با قدرت و ایثار و روحیه جهادی وارد میدان عمل شویم چراکه بخش عمده مشکلات را با تکیه برتوان داخلی می‌توانیم پشت سربگذاریم ولی شرط مهم آن باور خود و توان داخلی است و باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه عمل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار