همزمان با ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج) از پرستاران+ تصاویر

همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار، مسئولین سپاه زنجان با حضور در درمانگاه های شهدای گمنام و شهید مطهری این استان،از تلاش‌های پرستاران تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۲۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت مقام پرستار، حجت الاسلام حسن بیگدلی و سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه زنجان به همراه سرهنگ پاسدار علی ترک؛معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد با حضور در درمانگاه‌های شهدای گمنام و شهید مطهری این استان، از تلاش‌های پرستاران تجلیل کردند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در این بازدید ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی در یکسال اخیر در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند که در یکسال اخیر مشقت‌های فراوانی را تحمل کردند.

وی ایثار را یکی از ویژگی‌های بارز پرستاران دانست و تصریح کرد: امروز همه ملت ایران قدردان جانفشانی‌های کادر درمان و پرستاران هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد، عنوان داشت: امروز حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا اولویت سپاه و بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان ماه‌هاست که نتوانسته اند عزیزان خود را ببینند و از لحاظ روحی و عاطفی در فشار هستند، تصریح کرد:انصافا باید عنوان کرد کار این عزیزان یک جهاد است و با وجود همه مشکلات پیش روی آنها، این افراد همچنان در سنگر جهاد حضور دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار