معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: نتیجه هماهنگی و همسویی بین فعالیتهای متوسطه اول و دوم، جهتدهی صحیح به استعدادهای دانشآموزان است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در جلسه بررسی عملکرد مدارس استعدادهای درخشان متوسطه دوره اول، اظهار کرد: نتیجه هماهنگی و همسویی بین فعالیتهای متوسطه اول و دوم، جهتدهی صحیح به استعدادهای دانشآموزان است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد: انتظار میرود که محتواهای آموزشی قوی، در مدارس سمپاد گردآوری شده و نه تنها در شهرستان و استان، بلکه در سطح کشور نشر داده شود، تا توانمندی معلمان، به افکار عمومی منعکس گردد.
موسوی ادامه داد: یکی از دغدغههای آموزش و پرورش درمدارس سمپاد، عدم غفلت نسبت به حیطه پرورشی دانش آموزان است، همچنین با توجه به شرایط امسال، خلاقیت معلمان و تنوع دهی به فرایند آموزش، میتواند کلاسهای مجازی را جذاب و پر بار نماید.
در این جلسه، مدیران سمپاد، گزارش برنامههای آموزشی و پرورشی مجموعه خود را در نیمسال اول سال تحصیلی، ارائه نمودند و از تشکیل کارگروههای مجازی هر درس، در شبکه شاد خبر دادند.
مدیران سمپاد تاکید کردند: همه سعی و تلاش کادر اجرایی و آموزشی، این است که تعامل بین مدرسه و دانش آموزان و اولیا سازنده باشد و در چارچوب قوانین، انتظارات خانوادهها و دانش آموزان برآورده شود و از هر گونه افراط و تفریط در امر آموزش پرهیز گردد، چرا که افراط باعث خستگی دانش آموزان و فرسایشی شدن آموزش خواهد شد و تفریط نیز موجب کندی روند آموزش و یا حتی توقف آن میشود.
در ادامه نیز، چالشهای آموزش مجازی مطرح شد، که مهمترین آن، حضور والدین، پا به پای دانشآموزان، در کلاسهای درس است و این موضوع، ابتکار عمل دبیران را در تدریس، تحت الشعاع قرار داده و بر انتظارات والدین نیز اثر گذاشته است.
در بخش دیگری از این گفتگو، مدیران سمپاد، ضمن اشاره به درخشش دانش آموزان، در مسابقات لیگ علمی پایا، مسابقات ریاضی بینالمللی و نوجوان خوارزمی، تصریح کردند، لازم است این استعدادها به نحو صحیح، هدایت و سازماندهی شوند تا فرآیند سالها تلاش آموزشی، به ثمر بنشیند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد: انتظار میرود که محتواهای آموزشی قوی، در مدارس سمپاد گردآوری شده و نه تنها در شهرستان و استان، بلکه در سطح کشور نشر داده شود، تا توانمندی معلمان، به افکار عمومی منعکس گردد.
موسوی ادامه داد: یکی از دغدغههای آموزش و پرورش درمدارس سمپاد، عدم غفلت نسبت به حیطه پرورشی دانش آموزان است، همچنین با توجه به شرایط امسال، خلاقیت معلمان و تنوع دهی به فرایند آموزش، میتواند کلاسهای مجازی را جذاب و پر بار نماید.
در این جلسه، مدیران سمپاد، گزارش برنامههای آموزشی و پرورشی مجموعه خود را در نیمسال اول سال تحصیلی، ارائه نمودند و از تشکیل کارگروههای مجازی هر درس، در شبکه شاد خبر دادند.
مدیران سمپاد تاکید کردند: همه سعی و تلاش کادر اجرایی و آموزشی، این است که تعامل بین مدرسه و دانش آموزان و اولیا سازنده باشد و در چارچوب قوانین، انتظارات خانوادهها و دانش آموزان برآورده شود و از هر گونه افراط و تفریط در امر آموزش پرهیز گردد، چرا که افراط باعث خستگی دانش آموزان و فرسایشی شدن آموزش خواهد شد و تفریط نیز موجب کندی روند آموزش و یا حتی توقف آن میشود.
در ادامه نیز، چالشهای آموزش مجازی مطرح شد، که مهمترین آن، حضور والدین، پا به پای دانشآموزان، در کلاسهای درس است و این موضوع، ابتکار عمل دبیران را در تدریس، تحت الشعاع قرار داده و بر انتظارات والدین نیز اثر گذاشته است.
در بخش دیگری از این گفتگو، مدیران سمپاد، ضمن اشاره به درخشش دانش آموزان، در مسابقات لیگ علمی پایا، مسابقات ریاضی بینالمللی و نوجوان خوارزمی، تصریح کردند، لازم است این استعدادها به نحو صحیح، هدایت و سازماندهی شوند تا فرآیند سالها تلاش آموزشی، به ثمر بنشیند.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار