جانشین بسیج جامعه زنان استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

راه اندازی پویش«مهربانی»برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه زنجان از راه اندازی پویش«مهربانی»برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۹۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

رقیه امیرخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان در قالب آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کانون خانواده این زنان زندانی جرایم غیرعمد از نعمت حضورشان محروم شده که این امر ضررهای جبران ناپذیری را در دراز مدت به جامعه تحمیل می کند،خاطرنشان کرد:پویش مهربانی با دبیری بسیج حقوقدانان و همکاری ومشارکت اقشار بسیج در حوزه مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می شود.

 

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه استان با اشاره به اینکه این پویش در تلاش است امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، فراهم کند،تصریح کرد:ایجاد اشتغال و رسیدگی به خانواده های نیازمندان از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان استان در این زمینه می باشد.

 

امیرخانی با بیان اینکه امیدواریم با عنایت خداوند متعال و کمک خیرین استان در ایام فاطمیه و نیز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)اقدام به آزادی زنان جرائم غیر عمد در استان نماییم،افزود:خیرین ونیکوکاران زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273817010039323 و یا شماره حساب 381035115029291واریز نموده ودر این پویش خداپسندانه شرکت کنند.

 

وی در پایان یادآور شد:امیدواریم با استقبال مردمی از پویش مهربانی بتوانیم تعدادی از این زندانیان را به آغوش خانواده بازگردانیم.

 

ارسال نظرات