تقدیر از مدافعان سلامت

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام علیها و روز پرستار، طی مراسمی از پرستاران فعال در بیمارستان‌ها تقدیر به عمل آمد

دکتر حمید بالایی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام علیها و روز پرستار، گفت: این چنین مراسماتی که برای قدردانی از زحمات برادران و خواهران جهادگر کادر درمان برگزار شده است، هر چند ارزش زحمات آنها را نمی‌توان جبران کرد؛ اما یک حداقل حرکتی از این حیث می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۹۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

دکتر حمید بالایی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام علیها و روز پرستار، گفت: این چنین مراسماتی که برای قدردانی از زحمات برادران و خواهران جهادگر کادر درمان برگزار شده است، هر چند ارزش زحمات آنها را نمی‌توان جبران کرد؛ اما یک حداقل حرکتی از این حیث می‌باشد.

وی همچنین افزود: ما در مجموعه بسیج دانشجویی، در ناحیه و هم در سازمان، تلاش می‌کنیم تا در راستای پشتیبانی از آنها قدم برداریم.

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ بیان کرد: یکی از جدی‌ترین و اثرگذارترین کاری که در خصوص جریان جوان انقلابی در حال انجام است، جهادگران در عرصه خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: به واسطه اهتمامی که مقام معظم رهبری به فعالیت‌های جهادگران و توسعه حرکت‌های جهادی در دهه‌های اخیر داشتند، این حرکت‌ها که صرف جوانان و دانشجویان اداره می‌شود، اکنون توسعه یافته است.

دکتر بالایی افزود: ما باید از حرکت‌های جهادی سنتی به سمت رویکرد‌های نوین در این حرکت‌ها قدم برداریم؛ این بستر در گروه‌های جهادی دانشجویی با ایجاد فناوری انجام می‌گردد.

وی در این راستا گفت: رویکردهای نوین و فناوری آن به این معناست که جدی‌ترین خدمات جهادی را در یک گستره‌ی وسیع و دارای یک چرخه‌ی محصول و چرخه اقتصادی را تحت عنوان یک خدمت سالم تبدیل کند به یک فرآیند اقتصادی، این فناوری را باید وارد عرصه‌های جهادی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ اظهار کرد: گروه‌های جهادی باید فناوری را وارد عرصه خدمت رسانی کنند و بازدهی و اثربخشی که می‌تواند باعث رفع محرومیت گردد را بدست آورند؛ این یکی از دغدغه‌های مهم گروه‌های جهادی دانشجویی می‌باشد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی که پیش‌رو هستند، باید این را در اولویت کار خود قرار دهند که چگونه با طراحی یک فناوری نرم و سخت در حوزه پیشگیری، برای گروه‌های جهادی حوزه سلامت کشور بستر آن را فراهم کنیم که خدمات پیشگیری از بیماری و مشکلات انجام دهند.

دکتر بالایی تصریح کرد: بودجه حمایتی برای عرصه‌های نوآورانه و خلاقانه مبتنی بر عرصه فناوری در نظر گرفته شده است و اگر گروه‌های جهادی مبتنی بر این عرصه ایده یا طرح مطلوب فناورانه را داشته باشند و نیاز به حمایت باشد، از آن می‌شود حمایت کرد.

گفتنی است، در این مراسم وی، از چند تن از پرستاران دانشگاه شاهد، بقیه الله اعظم و شهید بهشتی به نمایندگی از مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در این مراسم نیز از جهادگر آسمانی کسری اسمعیلی به عنوان یک جهادگر فعال در عرصه سلامت قدردانی شد.

ارسال نظرات