خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، ۹ دی را تجلی بصیرت و غیرت دینی مردم خواند و گفت: گرامیداشت ۹ دی در واقع، گرامیداشت حرکت عظیم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۹۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش» ظهر امروز (یکم دی‌ماه) در نشست بصیرتی که به صورت ویدیو کنفرانس در محل سالن جلسات ستاد سپاه استان برگزار شد، نهم دی را تجلی مردم سالاری دینی برشمرد و گفت: در حقیقت در این روز بصیرت همراه با استقامت و ایثارگری مردم به نمایش گذاشته شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: در نهم دی هم خشم مقدس مردم نسبت به دشمن و هم وفاداری آن ها نسبت به ولایت نمایان شد.

 

وی بیان کرد: وقتی مردم در فتنه 88 دیدند یک عده ای به مقدسات آن ها توهین می کنند و مساجد، قرآن و پرچم امام حسین(ع) را آتش می کشند، بیدار شدند و غیرت دینی آن ها تجلی پیدا کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش تصریح کرد: در حقیقت گرامیداشت 9 دی، گرامیداشت حرکت عظیم انقلاب اسلامی است و در این روز پیوند مردم با ولایت بیشتر شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: فتنه 88 توطئه ای بود که دشمن 10 سال روی آن کار کرده بود و مهمترین هدف آن ها از این فتنه، حذف ولایت فقیه بود که خوشبختانه با بصیرت مردم و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت خنثی شد.

 

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این جلسه، بصیرت را چراغ تشخیص راه درست از باطل دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تا به امروز هر آنچه از فتنه و توطئه به جان خریده از بی بصیرتی عده ای عوام و خواص است.

 

وی افزود: دشمن را نباید دست کم بگیریم، چرا که در طول سال های انقلاب همه راه ها را برای براندازی نظام طی کرده است.

 

سردار چمن با تأکید بر اینکه باید در حوزه بصیرت افزایی و دشمن شناسی فراتر از این تلاش کنیم، بیان کرد: ریشه های فتنه در تمامی این سال ها یکی بوده و باید ریشه ها را به مردم معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها