خبرهای داغ:
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس گفت: با شبکه‌سازی جریان اندیشه، درصدد هستیم تا با تاسی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سپاه فجر فارس را در عرصه‌های علمی و پژوهشی به قله‌های مورد نظر برسانیم.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۶۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

سرهنگ دوم پاسدار مجتبی اسفندیاری معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج در شیراز، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته پژوهش به دانشوران، پژوهشگران و اعضای شبکه دانشی سپاه فجر، اظهار داشت: هفته پژوهش فرصتی است که با بررسی عملکرد خودمان در تولید دانش پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نسبت به جهت دهی برنامه‌های آتی، متناسب با مطالبات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) اقدام نماییم.
وی با بیان اینکه همواره استفاده از جوانان پاسدار دارای اندیشه و فکر، در راس امورات معاونت دانش و پژوهش بوده است تأکید کرد: با شبکه‌سازی جریان اندیشه، درصدد هستیم تا با تاسی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر جوانان مومن انقلابی، سپاه فجر فارس را در عرصه‌های علمی و پژوهشی به قله‌های مورد نظر برسانیم.
به گفته اسفندیاری، در هفته پژوهش در سپاه فجر فارس برنامه‌های متنوع و مختلفی اجرا شد که در یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، پژوهشگران، تجربه نگاران و اندیشه ورزان برتر به صورت ویدئو کنفرانس با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار کرده و اولویت‌های سپاه در مباحث علمی مورد بررسی قرار گرفت. در پایان نیز از دانشوران و پژوهشگران برتر سپاه فجر فارس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار