پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از سیل در دلفان

بهمنی گفت:پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از سیل در دلفان از فعالیت هایی است که در دورن مسئولیت من انجام شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۶۹۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج دلفان،حشمت بهمنی در مراسم تکریم خود با اشاره به مشکلاتی که در طول حضور وی در دلفان وجود داشته گفت: متاسفانه در طول بیش از دوسالی که در شهرستان دلفان حضور داشتم با چند بحران از جمله،سیل و کرونا مواجه شدیم که ما با تکیه بر کار جهادی و تلاش شبانه روزی توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.


بهمنی با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد خود در دلفان گفت: توسعه ۸۴۰ کیلومتر راه های شهرستان،ساخت و تعمیرات ۱۰ دهنه پل بزرگ،ساخت و بهسازی بیش از ۷۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل،پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از سیل و بالاترین پرداختی به کشاورزان خسارت دیده از سیل در استان،توسعه شبکه آبرسانی ،برگزاری یکی از سالم ترین انتخابات تاریخ دلفان،ارتقا خیلی از شاخص ها از جمله دستاوردهای دوساله فرمانداری دلفان است که با کمک و همراهی تمام همکاران فرمانداری و مدیران و مسئولان شهرستان و نگاه ویژه استاندار ،معاونین استاندار و نمایندگان ادوار مجلس به دست آمده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه هدف وی فقط خدمت به مردم دلفان بوده است گفت: مردمان دلفان انسان های شریف و نجیبی هستند که خدمت کردن به آنها لذت دارد خود را فرزند دلفان می دانم و تنها دغدغه من رضایتمندی مردم این شهرستان بوده است که امیدوارم این رضایتمندی به دست آمده باشد.


بهمنی  افزود:از هیچ کس گله و کدورتی ندارم و از همه مردم دلفان حلالیت می طلبم و به این مردم شریف و نجیب ایستاده ادای احترام می کنم.

گفتنی است امروز با حضور دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری،بیرانوند مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و شورای اداری شهرستان مراسم تکریم حشمت بهمنی و معارفه نورالدین درمنان بعنوان فرماندار جدید شهرستان دلفان برگزار شد.

ارسال نظرات