ازدواج آسان در روزهای کرونایی:

پیوندی با شاهدان آسمانی

در روزهای کرونایی، یک زوج خبرنگار زندگی مشترک خود را در جوار گلزار شهدا شهر زاهدان آغاز کردند.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۵۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، صادق شهرکی و سپیده نورا از خبرنگاران به نام استان سیستان و بلوچستان هستند که فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای حل مشکلات مردم داشته اند و حالا امروز با توجه به شرایط کرونایی و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا مراسم عقد خود را در گلزار شهدا شهر زاهدان برگزار کردند.

سپیده نورا خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در مورد ازدواج در دوران کرونا گفت:  ازدواج یک سنت نیک الهی است و ما باید با الگو گرفتن از زندگی بزرگان دینی شرایط ازدواج را برای جوانان ساده کنیم.

وی گفت: مراسم جشن عروسی آرزوی هر زوج و خانواده آنان است، ولی در شرایط کنونی می‌تواند عواقب خطرناکی به همراه داشته باشد، زیرا حضور یک فرد مبتلا در یک جشن ممکن است به ابتلای همه افراد حاضر در جشن منجر شود به همین دلیل عروس و داماد‌ها باید از برپایی مراسم جشن خودداری کنند.

صادق شهرکی نیز در ادامه گفت: بسیاری از افرادی  که در این مدت مراسم جشن ازدواج برگزار کرده اند زمینه ابتلای افراد به ویروس کرونا را فراهم کرده اند و حتی در برخی موارد منجر به فوت عروس و داماد و نزدیکان آنان شده است بنا بر این همه ما باید با عبرت گرفتن از این موضوع به هیچ عنوان مراسم جشن ازدواج برگزار نکنیم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی امروز برپایی جشن عروسی برای خانواده‌ها بسیار سنگین است و ممنوعیت برپایی مراسم ازدواج بهترین فرصت برای عروس و دامادهاست تا بدون تشریفات مراسم خود را برگزار نمایند.  

جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی لطفا برروی آن کلیک کنید:
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات