به همت بسیج هنرمندان استان زنجان؛

مسابقه هنری با عنوان "سردار دلها" همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی در زنجان برگزار می شود

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،مسابقه هنری باعنوان «سردار دلها» به همت بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۹۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان مسابقه هنری تحت عنوان «سردار دلها» را منتشر کرد.

 

 

 سید سجاد موسوی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد است،تصریح کرد: دلنوشته،فیلم کوتاه و طراحی از چهره شهید حاج قاسم سلیمانی از بخش‌های این مسابقه است که هنرمندان می‌توانند مشارکت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه برای نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است،تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه میبایست آثار خود را تا پایان دی ماه 99 به دبیرخانه بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

 

موسوی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را می‌توانند به صورت حضوری به دبیرخانه تحویل و یا از طریق شبکه های اجتماعی سروش و ایتا به شماره 09128422902 ارسال کنند.

 

وی با تاکید براینکه پس از اتمام زمان شرکت در مسابقه،آثار دریافتی توسط داوران بررسی شده و نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند،خاطر نشان کرد: اعلام نتایج 12 بهمن ماه مصادف با دهه فجر اعلام شده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات