به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

جشنواره عصر شعر رازهای ارغوانی در زنجان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری نهمین جشنواره استانی شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

سید سجاد موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با حضورشاعران آیینی وحماسی استان زنجان، نهمین جشنواره استانی شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی در این استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس و خلق آثار هنری برجسته در این زمینه است،خاطرنشان کرد: شاعران برجسته استان نیز در برنامه عصر شعر رازهای ارغوانی به شعرخوانی می پردازند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان  از رونمایی از کتاب قامت سرخ سلیمانی(اشعار شاعران زنجانی درخصوص سردار سلیمانی)خبر داد وتصریح کرد: همچنین در این مراسم از طرح پوستر کنگره 3535 شهید استان زنجان که در سال 1400 برگزار خواهد شد،رونمایی می شود.

 

موسوی با اشاره به اینکه نهمین جشنواره استانی شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی  روز دوشنبه 31 شهریور ماه 99 از ساعت 17 با سخنرانی سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) وبا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود،بیان کرد:این برنامه در محل سالن نور واقع در خیابان اداره راه وبا همکاری جهاد دانشگاهی،سپاه ناحیه شهرستان زنجان،صدا وسیما ،سپاه  انصارالمهدی (عج)، و بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

ارسال نظرات