رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از 40 اثر از سوی هنرمندان زنجانی به جشنواره استانی مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۵۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

 سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: داوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در مرحله استانی با حضور داوران منتخب استان در سالن جلسات سپاه ناحیه زنجان برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه آثار رسیده در بخش‌های انیمیشن، مستند، نماهنگ، فیلمنامه و داستان کوتاه از ۲۱فیلم‌ساز مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفت.

 

 این مسئول با بیان اینکه داوری آثار ارسالی به این جشنواره برعهده یحیی رحمتی، حمیدرضا بازرگانی و مهران فیروز بخت بود، افزود: از سوی داوران در هر بخش سه نامزد و یک برگزیده حائز رتبه شدند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از اوایل خردادماه در دو بخش مدافعان سلامت و فیلم‌سازان بسیجی منتشر شده بود، افزود: هشت  سال دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب با ۹ موضوع در اختیار فیلم‌سازان استان قرارگرفت.

 

موسوی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت واقع در دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تحویل داده شد که پس از داوری آثار منتخب انتخاب و قرار است در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

 

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره با توجه به شرایط روز به صورت حضوری و یا مجازی در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

 

این مسئول با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره استانی به جشنواره ملی که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند، افزود: برگزیدگان استانی همزمان با هفته بسیج به رقابت می‌پردازند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: بخش بین‌المللی این جشنواره نیز به صورت ویژه برگزار و برگزیدگان جشنواره ملی در آن به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظرات