به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان؛
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: جشنواره مقاومت زنجان به صورت استانی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۵۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: جشنواره مقاومت به صورت استانی و در زنجان برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این جشنواره مقاومت با عنوان جشنواره فیلم دفاع مقدس در حال برگزاری بود که تغییر نام داده است، بیان کرد: این جشنواره به مدت 16 سال برگزار می‌شد.

 

وی با اشاره به اینکه بخش ملی و بین‌المللی جشنواره مقاومت به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: یک هزار و 260 اثر بین‌المللی از کشورهای مختلف به این جشنواره ارسال شده است.

 

موسوی با اشاره به اینکه امسال تلاش شده استان‌ها درگیر برگزاری این جشنواره شوند، عنوان کرد: این جشنواره در سه مرحله استانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در 15 محور اصلی برگزار می‌شود، ادامه داد: ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌های آن، تمدن نوین انقلاب اسلامی، جوانان و زنان در انقلاب، جنگ نرم در عرصه‌های مختلف، رزمندگان بدون مرز، بیداری اسلامی در منطقه و جهان از محورهای این جشنواره است.

 

وی با اشاره به اینکه از مرداد‌ماه دبیرخانه این جشنواره اقدام به دریافت آثار هنرمندان کرده است، افزود: دبیرخانه تا پایان مرداد‌ماه آثار هنرمندان را جمع‌آوری می‌کنند و هنرمندان علاوه بر ثبت‌نام باید اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند و دارای کد بسیجی باشند.

 

موسوی با اشاره به اینکه از 31 مرداد تا 12 شهریور‌ماه هیأتی آثار را بررسی و انتخاب خواهد کرد، تصریح کرد: اختتامیه در جشنواره هفته دفاع مقدس و با توجه به شرایط موجود در بستر مجازی و یا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه ضعف تبلیغات مرحله استانی جشنواره مانعی برای استقبال هنرمندان بوده است، بیان کرد: تبلیغات چندانی انجام نشده است، اما هنوز هنرمندان فرصت دارند تا آثار خود را جمع‌بندی و ارسال کنند.

ارسال نظرات