پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان؛طی پیامی روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان را تبریک گفت
کد خبر: ۹۳۳۲۶۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی طی پیامی روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان را تبریک و یاد وخاطره شهید مرتضی آوینی را گرامی داشت.
پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

متن پیام به این شرح است:

نام‌گذاری روز بیستم فروردین‌ماه به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» در تقویم رسمی کشور، همزمان با سالروز شهادت هنرمند والا مقام، شهید سیدمرتضی آوینی، نشان از اهمیت والای هنر و ارزش بی‌بدیل هنرمندان در جمهوری اسلامی دارد.

هنر همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمود: ه اند «زبانی است که می‌تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد» و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی همچون پنجره‌ای است که رو به سوی آزادی و آزادمنشی گشوده می‌شود و پیام ملت بزرگ ایران را به گوش جهانیان می‌رساند.

بدون شک، رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور و استان، بدون ایفای نقش سازنده هنرمندان، امری بعید و دور از واقعیت است؛ چراکه زبان هنر کارآمدترین روش در تبیین و ترویج مسائل دشوار معرفتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محسوب می‌شود و هنرمندان مؤثرترین اقشار در تاثیرگذاری بر آحاد جامعه می‌باشند.

اینجانب روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان را که به نام سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی را به تمامی هنرمندان شهرستان آزادشهر تبریک عرض نموده و امیدوارم با تأسی از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در این استان باشیم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات