خبرهای داغ:

توزیع بسته‌های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان

مسئول بسیج جامعه زنان شاهرود گفت: بسته‌های معیشتی به همت خیران و بانوان بسیجی شاهرود تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۱۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
توزیع بسته‌های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندانمعصومه صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به هم‌زمانی شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: اقدامات گسترده جهادی به همت بسیج و سپاه از بدو شیوع ویروس کرونا در جهت خدمات‌رسانی به مردم و همراهی و کمک به مدافعان سلامت انجام شده است.
او افزود: بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود همگام با دیگر نیرو‌های بسیجی، سپاهی و جهادی در جای‌جای استان در این راستا فعالیت‌های گوناگونی را تا امروز انجام داده است.
صفری افزود: از جمله این اقدامات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا بوده و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی برای دوخت ماسک بیان کرد: این روز‌ها نیز به کمک خیران و بسیجیان جهادگر شهرستان شاهرود، بسته‌های یلدایی و کمک معیشتی ویژه نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شد.
مسئول بسیج جامعه زنان شاهرود گفت: شکلات، تنقلات، آجیل، شیرینی، تخمه و میوه از محتویات بسته‌هایی بود که باهدف ایجاد نشاط و شادابی بین نیازمندان توزیع شد.
صفری با بیان اینکه در کنار این بسته‌ها، بعضی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و دیگر اقلام ضروری هم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌کنند، اظهار کرد: توزیع میان‌وعده با هدف تقویت روحیه نشاط در بین مدافعان سلامت، تهیه شیر خشک و پوشک باهدف حمایت از موالید و توزیع در محله‌های اسلامی شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های در حال اجراست.
وی افزود: همچنین به‌منظور سهولت و تشویق در پرستاری از سالمندان کم‌برخوردار تعدادی بسته ایزی‌لایف هم بین نیازمندان توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار