خبرهای داغ:
کارشناس دینی و مذهبی:

حضرت زینب(س) الگوی جامع از صبر و تقواست

حجت الاسلام فتاحیان مقام پرستار را یکی از بالاترین مقام‌ها دانست و گفت: نقش پرستاران در جامعه امروز برگرفته از نقش پرستار کربلاست.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۱۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب(سلام الله علیها) کارگاه تبیینی ترویجی با حضور کارکنان سپاه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی فتاحیان در این کارگاه و مراسم معنوی که با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردیده بود، ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب(سلام الله علیها) اظهار داشت: نقش امروز پرستاران در جامعه برگرفته از نقش پرستار صحرای کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) بوده و شایسته تقدیر فراوان است.

وی، گفت: ابعاد معنوی و تقوا در مجموع، شخصیت جامعی از حضرت زینب (سلام الله علیها) می‌سازد که بهترین الگو برای افراد بشر اعم از زنان و مردان به شمار می‌رود از این رو زنان مسلمان و زنان ایرانی باید به وجود چنین الگوئی در دین اسلام افتخار کنند و پیرو مکتب آن بانوی بزرگوار باشند.

فتاحیان، مقام پرستار را یکی از بالاترین مقام‌ها دانست و عنوان کرد: هنگامی که یک پرستار و طبیب از بیماری پرستاری می کنند، در روز قیامت همچون درخشش برقی از روی پل صراط می گذرند و عبور می کنند و کسی که در برطرف کردن نیازهای بیماری تلاش کند و نیاز او را بر آورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است، همه گناهانش پاک می شود.

وی در پایان اظهار کرد: میلاد با سعادت خانم زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به تمام پرستاران و مدافعان سلامت کشور عزیز ایران اسلامی و همکارانی که بیت مکرمشان عضو جامعه درمان هستند، تبریک می گویم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت یکایک این عزیزان را مسئلت می نمایم.

گفتنی است در پایان این کارگاه و مراسم معنوی، فرهنگیاران مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی پرداختند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار