خبرهای داغ:

مقام آوری ۱۱ مددجو کمیته امداد استان سمنان در جشنواره کشوری قرآنی وحی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به سومین سال جشنواره وحی تصریح کرد: ۱۱ مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در مسابقات جشنواره قرآنی مقام کسب کردند.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۱۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
مقام آوری ۱۱ مددجو کمیته امداد استان سمنان در جشنواره کشوری قرآنی وحیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمد ابراهیم یوسفیان، اظهار کرد: سومین سال جشنواره قرآنی در سال جاری با توجه به وجود شرایط کرونایی در قالب فضای مجازی برگزار شد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان رشته‌های این جشنواره را قرائت، ترتیل، روخوانی، حفظ، صنایع دستی، دکلمه وغیره برشمرد و گفت: ۹۸۵ نفر از استان سمنان در این جشنواره شرکت و آثار فاخر خود را به این جشنواره ارسال کردند.
وی تصریح کرد: ۸۷ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و ۷۴ نفر مسابقات کشوری راه یافتند.
محمد ابراهیم یوسفیان به ترتیب شهرستان دامغان، شاهرود، سرخه و سمنان دارای بیشترین مقام‌های کسب شده دانست و تصریح کرد: ۱۱ نفر در این جشنواره مرحله کشوری مقام آورند.
یوسفیان عنوان کرد: مسابقات قرآنی باران وحی در چهار محور آوایی، معارف، هنری و ادبی و دریازده رشته با شرایط استاندارد برگزارشد و مددجویان منتخب در گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ و بالای ۱۶ سال به مرحله کشوری راه یافتند.
شایان ذکر است، ۱۸۶ نفر در اختتامیه امروز به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل شدند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها