خدمات رسانی جهادگران بسیجی در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به ماموریت‌های بسیج در قالب طرح محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیج در بخش محرومیت زدایی و خدمت به همنوعان، فعالیت گروه‌های جهادی است که در این خصوص هر ساله فعالیت‌های زیادی توسط بسیجیان گروه‌های جهادی در مناطق محروم انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده با اشاره به شرایط کرونایی در سال جاری افزود: از ابتدای امسال با توجه به شرایط کرونا بیشتر فعالیت‌های گروه جهادی در سنگر دیگری یعنی کمک‌های مومنانه به نیازمندان ارائه شد که در این خصوص با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی بین نیازمندان و افراد آسیب پذیر از کرونا توزیع شد.


وی فعالیت‌های عمرانی را دیگر محور محرومت زدایی در سال جاری دانست و گفت: با توجه به شرایط خاص کرونا، فعالیت‌های عمرانی کمتری داشتیم، اما در این زمینه نیز بالغ بر ۵۰۰ نفر روز در قالب گروه‌های جهادی فعالیت‌های عمرانی خود را به همنوعان نیازمند ارائه دادند و این کار با بیش از ۷۰۰ نفر روز دیگر تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) دهدشت هم گفت: فعالیت این گروه جهادی با شرکت ۳۰ نفر از بسیجیان این حوزه و به مدت ۷ روز ادامه دارد.
سروان سید زریر افسر افزود: در این اردوی جهادی، جهادگران خدمات مختلفی از جمله تعمیر و ساخت دیوار حیاط منزل محرومین و ساماندهی گلزار شهدا را در دو روستای صنوگان و کوشک امیر المومنین انجام می‌دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات