خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

ملت ایران در مواجهه با تحریم‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند

فرمانده سپاه خوی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مواجهه با تحریم‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۵۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی امروز در آئین اختتامیه دوره های تربیت و تعالی پایوران سپاه این شهرستان، اظهار کرد: خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا فلسفه وجودی سپاه است.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی و بصیرتی عنوان کرد و افزود: عظمت ایران و جایگاه سپاه در این نظام مایه افتخار است، چرا که سپاه خدمتگزار مردم است و از بطن مردم برخاسته و در تمام شرایط سخت در کنار مردم خواهد بود.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند و دشمنان در خیال خام بودند که با شهادت وی می توانند به اهداف خود برسند، اما اکنون متوجه شدند که همه پیرو راه ایشان هستند.

سردار علایی با اشاره به این مطلب که تا اسلام هست، دشمن نیز وجود دارد، افزود: ملت ایران تحت هیچ شرایطی تسلیم تحریم ها و اوامر دشمنان از خدا بی خبر نشده‌اند.

فرمانده سپاه خوی در پایان با این عنوان که همه عظمت و اقتدار ما از نهضت عاشورا و خون شهدا است، ابراز داشت: باید قدردان امام و شهدا باشیم و با وحدت و همدلی به ولایت لبیک گفته و  در برابر دنیای استکبار سرافرازانه بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات