خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه طلاب استان سمنان در آزمون های سخت سربلند بیرون آمده اند گفت: تلاش کنیم پرچم بصیرت از دستمان نیفتد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۵۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی در جمع سرگروه‌های جهای بسیج طلاب استان سمنان در مسجد سیدالشهداء سمنان بیان کرد: دست تک تک شما رامی بوسم و به آن افتخار می‌کنم.
وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) افزود: وحدت، انسجام و هماهنگی خوب روحانیت استان سمنان موجب حضور فعال گروه‌های جهادی طلاب خواهر و برادر در مبارزه با کرونا شده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه طلاب استان سمنان در آزمون‌های بسیاری سربلند بوده اند گفت: در زمان جنگ نیز همیشه موجب افتخار بودند، اما هم اکنون در مبارزه با کرونا کار جهادی شما محبوبیت طلاب را در دل‌های مردم صد چندان کرد.
وی در بخش دوم سخنانشان اظهار کرد: تلاش کنید پرچم بصیرت از دستمان نیفتد، اگر استاد اخلاق باشیم، عارف مسلک باشیم، استاد دانشگاه نیز باشیم، اما حق را از باطل تشخیص ندهیم سقوط می‌کنیم.
حسینی دیباجی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری خودشان ۱۰ روز در قم ساکن شدند و در هر ۱۰ روز درباره فتنه صحبت کردند، فتنه ۸۸ از ۲۰ سال پیش کلید خورد و هدف دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که به لطف خدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری شکست خورد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها