خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در عمل ثابت کرده‌اند که قدردان تلاش و فعالیت شبانه‌روزی پرستاران هستند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۱۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز در آئین تجلیل از پرستاران که با حضور فرمانده و معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای استان در سالن جلسات سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است، که نام‌گذاری به‌جا و شایسته‌ای به شمار می‌رود.

این مسئول اضافه کرد: چنین روزی هر سال یادآور تلاش‌ ارزشمند پرستاران بوده که امسال به سبب شیوع بیماری کرونا نقش پرستاران و کادر درمانی بیش از پیش برجسته و حیاتی است.

متین اضافه کرد: درپی شیوع ویروس کووید 19 از جمله مهم‌ترین افراد فداکار در راه مبارزه با این بیماری کُشنده، پرستاران هستند و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان حتی پس از ریشه‌کن شدن ویروس کووید 19 در ذهن همگان خواهد ماند.

این مسئول بیان کرد: اقشار مختلف مردم با پرهیز از دورهمی و تجمع‌های خانوادگی می‌توانند در پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری نقش‌آفرین باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان بر لزوم قدرشناسی از این قشر تاکید کرد و بیان داشت: دیدار با مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و ... می‌تواند برای این قشر زحمتکش دلگرم‌کننده باشد چرا که نشان دهنده قدرشناسی مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات