خبرهای داغ:
امام جمعه لردگان:

حملات سايبري به آمريکا هيمنه اين کشور را نابود کرد

امام جمعه لردگان ، بصیرت را از نشانه هاي بلوغ سياسي جامعه دانست و گفت: حملات سايبري به آمريکا هيمنه اين کشور را نابود کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۲۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در نماز جمعه پنجم دی ماه ۱۳۹۹ در جمع نمازگزارن ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) گفت: حقیقتا حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نقش بزرگی در افشای ماجرای سقیفه داشته است.

وی افزود: خداوند سه دستور به پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) داده که اصول سیاست هستند: رکن اول: مرتب مردم را به من دعوت کن همانند نامه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به پادشاه ایران و روم که یک حرکت سیاسی بود، رکن دوم: استقامت داشته باشید زیرا در این مسیر جنگ، دشمنی، تخریب وجود دارد، رکن سوم: قرآن را اجرا کنید.

خطیب جمعه لردگان ادامه داد: نشانه‌های بلوغ سیاسی جامعه داشتن بصیرت، آگاهی مردم، استقلال و مردم سالاری حقیقی است که باید در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.

تاج زاد بیان داشت: سیاست حضرت زهرا یعنی افشاگری سقیفه و تلاش برای ایجاد حکومت اسلامی که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در واقعه غدیر به امیرالمومنین (علیه السلام) ماموریت داده بود.

امام جمعه لردگان تصریح کرد: جوانان باید یادبگیرند که نسبت امام به جامعه همانند نخ و مهره‌های تسبیح است که اگر نخ پاره شود جامعه از بین می‌رود.

تاج زاد در خطبه دوم نماز جمعه اظهار داشت: با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) وبا وجود ویروس کرونا برگزاری مراسم عزاداری کمی سخت است، اما هر جوری در توان هست و هر کسی در جایگاه خود فضا را معنوی و مذهبی کنند مثل سیاه پوش کردن فضای شهری، نصب پارچه سیاه در خیابان‌ها و...

وی اشاره داشت: همچنین روز صنعت پتروشیمی را در پیش داریم که خوشبختاته پتروشیمی لردگان این نعمت بزرگ که در جهت اشتغالزایی جوانان تاثیر زیادی داشته است و باید قدر این نعمت را دانست و از پتروشیمی لردگان حمایت کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در رابطه با بودجه ۱۴۰۰ ایراداتی وجود دارد مثل وابسته شدن بودجه بر ۴۱ درصدی نفت و... که موجب کسری بودجه و همچنین افزایش مشکلات دولت بعدی خواهد شد.

تاج زاد در پایان با بیان اینکه افول شیطان بزرگ سرعت گرفته است، گفت: حملات سایبری به آمریکا هیمنه این کشور را نابود کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار